Suomen Joogaliitto ry.

Suomen Joogaliitossa on oltu joogaajien asialla jo vuodesta 1967.

Joogan ikiaikaiset perinteet elävät monipuolisena suomalaisena joogana. Mukaan on helppo tulla ikään ja asuinpaikkaan katsomatta.

Tutustu kurssitarjontaamme.

Jooga sopii jokaiselle. Joogan hyvää tekeviin vaikutuksiin saat tuntumaa jo ensimmäisillä harjoituskerroilla. Monelle joogasta tulee elämäntapa, tie tasapainoiseen kehon ja mielen kokonaishyvinvointiin. Nauti joogasta kodikkaassa miljöössä luonnon keskellä. Suomen Joogaopisto Saarijärvellä on kurssikeskus, joka on kuuluisa lämpimästä ilmapiiristään.

LIITY JÄSENEKSI

Unable to display Facebook posts.
Show error

Due to recent changes in the Facebook API it is unfortunately no longer possible to display posts from Facebook Groups. Please see this page for more information.
Mitä jooga on?

Jooga on ikivanha kokonaisvaltainen harjoitusmenetelmä, joka sopii kaikille omasta terveydestään, hyvinvoinnistaan ja henkisestä kasvustaan kiinnostuneille.

Joogakurssit

Kursseja järjestetään joogan harrastajille Saarijärven kurssikeskuksessa vuoden ympäri. Katso kurssikalenterista sopivia kursseja juuri sinulle.

Joogaliitto

Vuonna 1967 perustettuun Suomen Joogaliittoon kuuluu 27 rekisteröityä jäsenyhdistystä sekä noin 2700 suoraa henkilöjäsentä. Liiton toiminta perustuu vapaaehtoistyöhön.