Tervetuloa joogakursseille!

Ympäri vuoden perus- ja erityiskursseja!

Kurssikalenteriin

Suomen joogalehti

Jäsenetuna neljä kertaa vuodessa

Joogatietoutta ja ajankohtaisasiaa

Suomen Joogalehti on Suomen Joogaliiton oma jäsenlehti.  Se avaa näkökulmia joogaan, sen filosofiaan ja käytännön harjoittamiseen. Joogafilosofiasta kirjoittavat maan parhaat asiantuntijat. Lehti tarjoaa harrastajille, myös aloittelijoille, ohjeita joogaharjoitusta varten sekä henkilö- ja kirjaesittelyjä. Lukija saa tietoa ajankohtaisista tapahtumista Suomen Joogaliitossa ja suomalaisten jooganharrastajien parissa. Lehdessä julkaistaan myös Suomen Joogaliiton kurssikalenteri.

Suomen Joogalehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa: helmi-, touko-, syys- ja marraskuussa. Se on ollut jooganharrastajien yhdyssiteenä jo vuodesta 1968.

Joogalehti

Suomen Joogalehden saat liittymällä jäseneksi Suomen Joogaliittoon. Liitymisen voit tehdä tämän sivun yläreunassa olevan linkin kautta tai  Suomen Joogaopistolle: opisto (at) joogaliitto.fi tai puh. (014) 421 670 . Jäsenmaksusta lähetetään lasku. Keskellä vuotta liittyneet saavat myös sen vuoden aikaisemmat numerot.

Suomen Joogaliiton jäsenmaksu on 25 euroa.

Palaute ja ideat

Anna toimitukselle palautetta lehden sisällöstä ja ehdota aiheita käsiteltäviksi.

Kysy lehteä myös kirjastostasi - lehden puuttuessa voit ehdottaa sitä tilattavaksi.

Suomen Joogalehden päätoimittaja on Sirkku Savusalo, sirkku.savusalo (at) gmail.com ja toimitussihteeri Minna Arvila, minna.arvila (at) auroora.fi

Seuraava lehti ilmestyy toukokuussa. Pyydämme lähettämään aineiston 15.4.2014 mennessä minna.arvila (at) auroora.fi