Suomen Joogaliitto ry.

Suomen Joogaliitossa on oltu joogaajien asialla jo vuodesta 1967.

Joogan ikiaikaiset perinteet elävät monipuolisena suomalaisena joogana. Mukaan on helppo tulla ikään ja asuinpaikkaan katsomatta.

Tutustu kurssitarjontaamme.

Jooga sopii jokaiselle. Joogan hyvää tekeviin vaikutuksiin saat tuntumaa jo ensimmäisillä harjoituskerroilla. Monelle joogasta tulee elämäntapa, tie tasapainoiseen kehon ja mielen kokonaishyvinvointiin. Nauti joogasta kodikkaassa miljöössä luonnon keskellä. Suomen Joogaopisto Saarijärvellä on kurssikeskus, joka on kuuluisa lämpimästä ilmapiiristään.

LIITY JÄSENEKSI

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: Unsupported get request. Object with ID '130856543595659' does not exist, cannot be loaded due to missing permissions, or does not support this operation. Please read the Graph API documentation at https://developers.facebook.com/docs/graph-api
Type: GraphMethodException
Code: 100
Subcode: 33
Please refer to our Error Message Reference.
Mitä jooga on?

Jooga on ikivanha kokonaisvaltainen harjoitusmenetelmä, joka sopii kaikille omasta terveydestään, hyvinvoinnistaan ja henkisestä kasvustaan kiinnostuneille.

Joogakurssit

Kursseja järjestetään joogan harrastajille Saarijärven kurssikeskuksessa vuoden ympäri. Katso kurssikalenterista sopivia kursseja juuri sinulle.

Joogaliitto

Vuonna 1967 perustettuun Suomen Joogaliittoon kuuluu 27 rekisteröityä jäsenyhdistystä sekä noin 2700 suoraa henkilöjäsentä. Liiton toiminta perustuu vapaaehtoistyöhön.