36.* Jooga ja melonta, 4 vrk ***Ilmoittaudu jonotuslistalle***

17.07. - 21.07.

Ohjaajat: Tuija Aaltonen ja Anne Grönlund, Jooganopettajat SJL®, Juha Karvinen, Seppo Rautiainen ja Tuomo Korpela, melonnanohjaajat

Tutkimme joogaharjoituksen antia melontaan ja näiden vuorovaikutusta, esimerkiksi tasapainoa, rentoutta, hengitystä ja tietoista läsnäoloa. Kurssi sisältää kolme ohjattua melontaretkeä, joogaharjoituksia, hiljentymisharjoituksia, alustuksia ja keskustelua. Kurssilla on mukana myös luonto- ja lintuasiantuntija Esa Aaltonen.

Kasvisruoka ja savusauna hoitavat kokonaisvaltaista hyvinvointia. Melontakokemus kajakeilla on suotavaa. Kurssilla käydään melonnan perustekniikat läpi, joten aloittelevakin meloja voi osallistua. Kurssille mukaan kajakki melontavarusteineen.

Vuokrakalustoa on rajallinen määrä hintaan 90 € /kurssilainen, varaukset ilmoittautumisen yhteydessä. Osallistujilla on oltava oma vakuutus.

2 hh suihku ja wc käytävällä 375 €, huone yksinomaan käyttöön 475 €

2 hh suihku ja wc huoneessa 410 €, huone yksinomaan käyttöön 555 €

Ota yhteyttä toimistoon, mikäli haluat maksaa kurssin tai osan siitä Edenred-, Smartum- ja Epassi-mobiilimaksutavoilla.

17.07.
21.07.